YESTERDAY IN OSLO

10.02.2015 - 13:54 Ingen kommentarer

Nok en herlig Oslotur! I går var en dag som virkelig var fullbooket med planer jeg hadde på programmet. Fra jeg våknet på hotellet til jeg la meg i min egen seng om kvelden. Det var ikke et eneste sekund som sto stille. Jeg hadde en fantastisk dag, og vil takke alle som var en del av den. Dagen startet med en veldig rask frokost på hotellet, før vi måtte løpe ut dørene.

Vi var fremme på TV2 studio på Karl Johan rett over klokken 08.00, timene der gikk veldig fort. Jeg ble selv veldig overrasket over hvor lite nervøs jeg var før jeg skulle på TV. Jeg pleier som regel å skjelve som bare det når jeg er nervøs. I går var det så veldig mye annet som tok plass i tankene mine at jeg ikke fikk tid til å grue meg. Jeg syns derfor intervjuet gikk veldig fint, og jeg ble fornøyd med både spørsmål og svar. Det var utrolig koselig å være gjest hos dem, alle var så snille og hyggelige.

Rett etter sendingen var det bare å løpe avsted for å møte fine Sophie og to flotte damer. Det ble ikke et langt møte, men det var veldig koselig å treffes likevel! Jeg, Chris og lillemann måtte løpe avgårde for å sjekke ut fra hotellet. Vi fikk kommet oss tilbake, sjekket ut og gikk videre mot togstasjonen. Jeg er ikke vant til å måtte ta tog, så jeg syns det er veldig tungvint med togene frem og tilbake til flyplassen.

Når vi endelig var kommet oss hjem, kjente jeg det var utrolig godt å være hjemme igjen. Jeg fikk besøk av en av mine favoritt damer, som for første gang fikk se lillemann. Veldig koselig med besøk fra henne, for jeg hadde ikke sett henne på en veldig lang stund. Da Michelle kom hjem fra barnehagen var det godt å få en skikkelig Michellekos. Hun var veldig glad for å ha oss hjemme igjen, men hun hadde storkost seg på museum og burgerking etter vi dro på søndag.

Når Michelle var i seng om kvelden, kom pappaen til William over. Vi så film sammen, og koste oss med pizza. Ingenting er som å sette seg godt til rette i sofaen etter en lang dag med reising. Vi hadde det veldig koselig, og det var en perfekt avsluttning på denne dagen! Det blir nok ikke lenge til jeg må ta meg en tur ned til Oslo igjen. Jeg liker meg veldig godt der for tiden, og føler det er blitt mitt andre hjem, haha.